איך לנקות ספה עם סודה לשתייה

Image

סודיום ביקרבונט הוא בעל ברית יקר במאבק נגד כתמים וריחות לא נעימים, במיוחד בכל הנוגע לניקוי אלמנטים של ריהוט כמו הספה. במדריך הבא תגלו שיטה יעילה ועדינה לחידוש מראה הספה שלכם, הסרת כתמים וריחות באופן טבעי וללא פגיעה בבדים. התכונן לשנות את הסלון שלך עם שלבים פשוטים שיחזירו את הרעננות והניקיון לספה שלך, ויהפכו אותה שוב לברך עבורך ועבור האורחים שלך.

ניקוי כללי של ספת הבד עם סודיום ביקרבונט

סודיום ביקרבונט הוא בעל ברית יקר לניקוי הבית, מוערך בזכות יעילותו ובטיחותו. מוצר טבעי זה אידיאלי לניקוי ספות בד, מיקרופייבר, זמש או עור. כדי להתחיל, הסר את כריות המושב והנח אותן בצד. מורחים שכבה נדיבה של סודה לשתייה על כל משטח הספה, כולל החלק העליון והתחתון של כל כרית.

בעזרת מברשת שיניים רכה, מברישים את האבקה לתוך הבד, בעקבות גרגר הבד. חשוב להשתמש במברשת רכה כדי להימנע מפגיעה בריפוד. השאירו את הסודה לשתייה לפעול במשך שעה כדי לספוג ריחות רעים ולרענן את הבד.

לאחר שעה, השתמש בחיבור הריפוד של שואב האבק שלך כדי להסיר את כל הסודה לשתייה משטח הספה כולה. הקפד לנקות את כל החריצים והפינות ביסודיות לפני שמחזירים את הכריות למקומן.

כיצד להסיר כתמים עם סודה לשתייה

לטיפול בכתמים ספציפיים, ניתן להכין משחה באמצעות סודה לשתייה ומעט מים. מערבבים חלקים שווים של סודה לשתייה ומים חמימים במיכל עד שנוצרת משחה. מרחו את הדבק ישירות על הכתם בעזרת מברשת רכה. שפשפו בעדינות בתנועות סיבוביות והניחו להתייבש לפני שאוב שאריות.

לכתמים עקשניים יותר, אתה יכול להגביר את היעילות של סודה לשתייה על ידי הוספת חומץ לבן. מפזרים סודה לשתייה על הכתם, ואז מרססים מעט מים חמים ותמיסת חומץ מלמעלה. הניחו לתמיסה לבעבע מספר דקות לפני טפטוף עם מטלית רכה. שטפו במים קרים וייבשו את האזור לחלוטין עם מטלית נקייה נוספת.

לקרוא  ייעוץ מומחה לבחירת האבטיח הטוב ביותר

ניקוי ספת העור עם נתרן ביקרבונט

ספות עור יכולות ליהנות גם מניקוי עדין עם סודה לשתייה. כדי להימנע מפגיעה בחומר, הימנעו ממריחת התמיסה ישירות על העור. במקום זאת, ערבבו 1/4 כוס סודה לשתייה ב-2 כוסות מים חמימים עם קורט סבון כלים. לנער היטב כדי לערבב ולאחר מכן לרסס את התמיסה על מטלית רכה.

התחל בחלק העליון של ספת העור ועבוד למטה, מנקה את המשטח בתנועות סיבוביות עדינות. אין להרוות את העור בתמיסה; השתמש רק במטלית הלחה לניקוי. לבסוף, השתמש במגבת כדי להסיר את כל הלחות שנותרה.

לכתמים קשים יותר על ספת עור, ניתן למרוח מעט אלכוהול איזופרופיל על צמר גפן ולטפוח בעדינות על הכתם. זכור תמיד לבדוק כל מוצר על אזור נסתר של הספה לפני השימוש בו באזורים גלויים יותר.

שימוש בסודה לשתייה לניקוי הספה שלך אינו רק יעיל אלא גם ידידותי לסביבה וחסכוני, ומבטיח תוצאות משביעות רצון ללא צורך בכימיקלים אגרסיביים.