עם הגעת החורף והטמפרטורות הקרות יותר, נהגים רבים תוהים האם לחמם את המנוע של המכונית היא עדיין תרגול הכרחי. ל
e אוטומטי מודרנימצויד ב טכנולוגיות מתקדמות ה שמני מנוע משופריםהם שינו את הקלפים על השולחן.
לגלות כיצד לנהל בצורה הטובה ביותר את הרכב שלך בזמן הקור יכול להיות חיוני לשימור המכניקה של המנוע. המשך לקרוא כדי לגלות אם העצה עתיקת היומין לתת למנוע להתחמם לפני היציאה לדרך עדיין תקפה.
האם עדיין יש צורך לחמם את המנוע?
בשנים האחרונות, כאשר ה המכוניות היו פחות מתוחכמותחימום המנוע לפני היציאה לדרך הייתה המלצה נפוצה.
עם זאת, היום, עם טכנולוגיות מודרניותנראה כי שיטות אלה אינן נחוצות עוד. המנועים הנוכחיים מתוכננים לְכָל להתחיל מהר ed ביעילות אפילו בטמפרטורות נמוכות.
זה לא אומר שנטישת התרגול לחלוטין היא הבחירה הטובה ביותר; לאפשר חימום קצר עדיין יכול לעזור להפחית בלאי לטווח ארוך.
היבטים שיש לקחת בחשבון
היבט חשוב הוא שמן המנועשאמנם השתפר, מסתובב טוב יותר כאשר הוא הגיע לטמפרטורה האופטימלית שלו.
יתר על כן, למרות שמכוניות מודרניות מצוידות לפעול בכל התנאים, חימום קצר יכול להבטיח שהמנוע פועל בו רמת הביצועים האופטימלית שלו.
בואו גם לא נשכח שא מנוע קר בדרך כלל צורך יותר דלק.
היזהרו משמן מנוע קר
ו שמן מנוע קר זה באופן כללי עבה ודביק יותר מאשר כאשר הוא בטמפרטורה המתאימה. זה אומר שכאשר אתה מפעיל אותו, השמן לוקח יותר זמן לעבור מהארכובה לכל האזורים של שימון מנוע.
האצה מיד לאחר ההצתה עלולה להוביל למסוכן מחסור בשימוןיוצרת בלאי מוקדם ונזק אפשרי לרכיבי המנוע.
החשיבות של הימנעות מ"מכות גז" בקור
הרבה נהגים לא יודעים את זה להפעיל מנוע קר במהירות גבוהה יכול לגרום א שבירה של סרט השמןהמוביל ל בלאי גדול או נזק משמעותי.
בלאי מופיע על הבוכנות והלאה קירות הגלילובטווח הארוך זה יכול לפגוע במנוע, אפילו לגרום ל- תפיסת בוכנה.
מתודולוגיית החימום הנכונה
העצה הטובה ביותר היא להשאיר את המנוע פועל במשך כמה דקות לאחר ההתנעה, בעיקר במהלך החודשים הקרים יותר. זמן זה מאפשר לשמן במנוע להזרים ולהזרים בצורה נכונה.
כל שעליך לעשות הוא להפעיל את המנוע, להתכונן לנסיעה באמצעות חגורת הבטיחות שלך, כדי לתת לחום זמן להתפשט בכל המערכת.
מַסְקָנָה
להחליט לחמם את המנוע האם תלוי בגורמים שונים או לא, כולל מפרט הרכב ואת תנאי מזג האוויר.