חוסר אור? הצמחים הפנימיים הטובים ביותר ששורדים בצל

Image

בית מלא בירק וצמחים משגשגים זה כבר לא חלום בלתי מושג, גם למי שאין לו חלונות גדולים או אור שמש בשפע. למעשה, ישנם זנים של צמחי פנים שהם כמעט בלתי ניתנים להריסה, מסוגלים להסתגל ולגדול היטב גם בתנאי תאורה חלשים. בני לוויה ירוקים גמישים אלה לא רק מוסיפים מגע של טבע לסביבת הבית שלך, אלא גם משפרים את איכות האוויר במינימום מאמץ. בואו נגלה ביחד מהם הצמחים הנפלאים הללו וכיצד הם יכולים להפוך את הפינות האפלות ביותר בביתכם לנווה מדבר קטנים של ירוק ושלווה.

צמחי פנים עמידים

בעת בחירת צמחים לסביבות דלות אור טבעי, חיוני לבחור זנים שלא רק שורדים, אלא יכולים גם לשגשג בתנאי תאורה חלשה. ישנם כמה מינים שמסתגלים בצורה מושלמת למצבים אלה, ומוכיחים את עצמם קשה להרוג ואידיאלי למי שאין לו אגודל ירוק או פשוט אין להם חללים מוארים.

Sansevieria (לשון חמות)

ה Sansevieria, הידוע בכינויו לשון חמות, הוא אחד מצמחי הבית הקשים ביותר. הוא יכול לגדול בתנאי תאורה נמוכים מאוד ודורש מעט מאוד מים. העלים הזקופים והעיצוב המפוספס שלו מעניקים לו מראה אלגנטי המתאים לכל סביבה.

Pothos (Epipremnum aureum)

Il פוטוס הוא ידוע ביכולתו לגדול באזורים דלי תאורה ובעמידותו. העלים שלו בצורת לב, שיכולים להיות מגוונים לבנים, צהובים או ירוקים בהיר, מוסיפים נופך של טבע אפילו לפינות האפלות ביותר בבית או במשרד.

שרך בוסטון

למרות המוניטין שלו כצמח הדורש תשומת לב, ה שרך בוסטון הוא יכול להסתגל לרמות אור מופחתות, כל עוד הוא שומר על לחות קבועה. הוא אידיאלי עבור חדרי אמבטיה או מטבחים שבהם ניתן להבטיח סביבה לחה, המדמה את בית הגידול הטבעי שלו.

לקרוא  כיצד להיפטר מטחב מבחיל הנגרם מהקאות של כלבים בחצר שלך

דרסינה

ה דרסינה זהו זן נוסף שאינו דורש חשיפה רבה לשמש כדי לצמוח. הוא מוערך בזכות המבנה האלגנטי שלו עם עלים ארוכים ודקים שיכולים להשתנות מירוק לצהוב. צמח זה מסוגל לטהר את האוויר, להוסיף ערך מוסף בנוסף להתנגדות שלו.

אייבי (איבגי)

ל'קִיסוֹס זהו צמח מטפס חזק מאוד שיכול לגדול בסביבות עם מעט אור טבעי. הוא מושלם להצבה על מדפים גבוהים או בסלסילות תלויות, כאשר העלים הנפולים שלו יכולים ליצור אפקט דקורטיבי יפהפה.

צמחים אלו לא רק מסוגלים לשרוד בתנאים לא מסבירי פנים, אלא גם יכולים לשפר את המראה והאיכות של הסביבה הפנימית הודות לתכונותיהם מטהרות האוויר. בחירה בצמחי פנים הדורשים תחזוקה נמוכה היא פתרון אידיאלי להוספת נופך של ירק לבית ללא צורך בהתערבות ירוקה מתמדת.

  • בית
  • גן
  • חוסר אור? הצמחים הפנימיים הטובים ביותר ששורדים בצל